Saturday, May 19, 2012

Promote Blog

Bismillah..

Alhamdulillah. Hari ini 19 Mei 2012. Masih lagi bernafas dan bernyawa. Percuma sahaja. Allah tak mintak kita bayar di mana-mana kaunter pembayaran.

Hari ini hamba mahu promosikan blog fotografi hamba kepada anda. Hamba harap anda semua dapat melawatnya dan memberikan komen yang bernas serta positif di blog hamba. Blog itu sudah lama namun baru sahaja berusaha untuk dibangunkan semula atas sebab hamba ingin membina platform. Dan juga sila komen jika ada apa-apa yang boleh hamba tambahkan untuk blog itu. Segala idea dan sokongan anda amat hamba hargai.

Blog itu kalau tidak salah hamba sudah berusia dua tahun. Idea penubuhan itu bermula daripada tahun 2009 lagi, sebelum hamba ada sebuah DSLR.

Bila dah ada DSLR, malas pulak update blog. Penyakit MUB la tu, apa lagi.

Apa yang akan hamba ceritakan di blog fotografi itu?  Hamba akan menceritakan tentang tips fotografi, asas fotografi, penjagaan DSLR, teknik fotografi, teknik merakam gambar, hukum-hukum fotografi, galeri foto dan sebagainya.

Blog fotografi hamba dinamakan dengan nama Lensa Mukmin. Insyaallah ingin membina empayar fotografi Islam.

Baiklah, hamba akan letakkan link itu di post ini. Insyaallah blog itu masih dalam pembikinan dan penyempurnaan. Erm.. Mungkin bukan penyempurnaan, tetapi penambahbaikkan. Insyaallah dalam masa terdekat hamba akan letakkan link blog fotografi hamba di sebelah kiri blog ini.

Ini link blog fotografi hamba : http://lensamukmin.wordpress.com/


Selamat melawat, memberikan komen dan memberikan idea yang bernas. =)


Allahu a'lam

0 Orang Bercakap: