Monday, May 9, 2011

Terima Kasih. =)






Bismillah..

Segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam raya. Segala puji bagi Allah yang menciptakan cinta. Segala puji bagi Allah yang menciptakan rindu. Segala puji bagi Allah yang menciptakan bumi dalam masa enam hari. Segala puji bagi Allah yang terhindar dari segala kekurangan.

Segala puji sesungguhnya layak untuk Allah.

Alhamdulillah, Alhamdulillah dan Alhamdulillah.

Semalam, 8hb Mei 2011, hamba dan kakak serta abg ipar hamba berada di Alor Star, Kedah untuk sessi temuduga pengambilan Ijazah Sarjana Muda Tahfiz al-Quran & al-Qiraat du Kolej Universiti Insaniah (KUIN). Alhamdulilah segala berjalan dengan lancar walaupun ada rasa macam nak muntah disebabkan kecuakkan yang dialami. Perut rasa nak buang air dan bermacam lagi. Namun dengan perasaan selamber dan agak mereng hamba teruskan juga dengan harapan dapatlah hamba sambungb belajar lagi. Hoho.

Mudah-mudahan begitulah, dapatlah sambung belajar.

Terima kasih kepada anda-anda yang tidak henti-henti mendoakan hamba. Hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya. Terima kasih kepada anda-anda yang tidak pernah lelah mendoakan hamba di sini dengan penuh cinta dan kasih sayang, Terima kasih sekali lagi hamba ucapkan.

Allahu a'lam..

0 Orang Bercakap: