Sunday, November 15, 2009

Selamat Berjuang!



Assalamualaikum..

Hari ahad.Di sini cuaca mendung,sama sepertiku.Mendungnya hati ini.Mendung bercampur terbitnya pelangi.Hujan di kala matahari masih memancarkan sinar.

Mereka telah selamat bertolak,bakal menuju bumi anbiya'..Bakal meneruskan perjuangan memartabatkan lughatul jannah,lughatul quran..Alhamdulillah.Kamu semua bakal membantu agama islam untuk dijulang sekali.

Selamat berjuang.

Selamat berjuang..

Di bawah kakimu terdapat tanggungjawab yang amat besar.Amat besar sekali..Semua mengharap padamu.Kamu adalah manusia yang terpilih.Kamu adalah insan terpilih untuk meneruskan perjuangan.Kamu insan terpilih untuk meneruskan dakwah di atas jalan Allah.Jangan sia-siakan apa yang kamu miliki.

Buat dia yang akan bertungkus lumus.Ana doakan kamu berjaya.Ini pilihan bidang kamu.Allah menemukan kamu dengan jalan ini.Allah mentakdirkan kamu akan berada di atas jalanNya.Allah telah memilih kamu untuk terus memartabatkan lughatul jannah.Tahniah buat kamu ana ucapkan..

Kamu idamkan ke tempat anbiya' itu walaupun untuk sementara.Hanya sementara.Ana menunggu kepulanganmu.Ana menunggu kejayaanmu.Ana tahu hati kamu tidak lagi di sini.Hati kamu sudah berada di tanah itu.Menghidu tiap sapaan debu.Kamu akan jadi seperti Aisya di dalam Ayat-ayat cinta.Kamu akan merasai hidup bersama mereka yang bercakap dengan lughatul quran itu.Tahniah buat kamu.Ana bangga dengan kamu.Ana senyum seorang saat ini melihat kejayaanmu..

Ketahuilah ana bangga ada kamu.

Jaga kesihatanmu..

Jangan lupa ubatmu..

Jangan lupa mushafmu..

Jangan lupa butir tasbihmu..

Jangan lupa keluargamu..

Jangan lupa..

Selamat berjuang..!

Selamat berjuang..!

Selamat berjuang..!

0 Orang Bercakap: