Thursday, November 12, 2009

Main Hoon Na...Sebuah Dedikasi Buat Dia Yang Akan Ke Syiria Pada Hari Khamis Ini Pada Pukul 3:15 Pagi



Main hoon na ertinya aku tetap bersamamu.Itu dalam bahasa urdu atau hindustan.

Ana ma'ak ertinya aku tetap bersamamu.Itu dalam bahasa arab atau arab fushah.

Buat dia yang akan ke Syiria pada hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi,ana doakan kamu selamat sampai dan selamat pulang.Kamu jangan bawa apa-apa hadiah yang menyakitkan jiwa untukku.Kamu jangan bawa kesakitan lagi buat ana.

Buat dia yang akan ke Syiria hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi,kamu senantiasa makan ubatmu.Jangan lewat.Ana tidak mahu sesuatu terjadi padamu.Ana tidak mahu kamu sakit.Kamu jauh dari keluargamu.Aku sayang kamu..

Buat dia yang akan ke Syiria pada hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi,ana doakan kamu yang terbaik.Ana tidak mahu hilang kamu lagi.

Buat dia yang akan ke Syiria pada hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi,kamu jangan lupa baca doa naik kenderaan.Ana selalu risaukan kamu.Naik kapal terbang adalah pengalaman pertamamu.

Buat dia yang akan ke Syiria pada hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi,kamu jangan lupa bawa sweater yang ana hadiahkan pada kamu.Di dalam kapal terbang amat sejuk.Jangan lupa juga bawa mushaf kecil yang ana hadiahkan padamu.Jangan lupa juga bawa bersama hatiku yang masih ada padamu.

Buat dia yang akan ke Syiria pada hari Khamis ini pada pukul 3:15 pagi...

Kamu senantiasa berada dalam hati ana.

Ana bersamamu..

Main hoon na..

Ana ma'ak..

1 Orang Bercakap:

farah said...

jaga lah hati tu...jaga iman...orang ramai pandang tinggi kat enta...jgn sia2kan tu...iman tu jaga..